Customer Service Representative

Customer Service Representative

Voor onze opdrachtgever in Twente (gerenommeerd, succesvol familiebedrijf met ruim 100 medewerkers) zoeken we een Customer Service Representative. Als Customer Service Representative bij onze opdrachtgever ben je verantwoordelijk voor de efficiënte afhandeling van verkoopactiviteiten van de producten van onze opdrachtgever. Je bent binnen een klein en hecht team, verantwoordelijk voor het opvolgen van verkoopaanvragen en transacties om ervoor te zorgen dat de overeengekomen hoeveelheden aan de (wereldwijde) klanten worden geleverd zoals uiteengezet in de verkoopofferte / bestelling op de afgesproken plaats en tijd.

Je verantwoordelijkheden: Orderverwerking in het ERP systeem, Offertes opstellen welke voldoen aan de behoefte(s) van de klant, Controleren van prijsafspraken, leverings- en betalingsvoorwaarden, Technische informatie en uitleg verstrekken, Zorgdragen voor relevante en concrete oplossingen, Coördinatie van transportplanning met expediteur en/of klant, Afhandeling van non-conformiteit en klachten, Backordermonitoring, Archiveren en bijhouden van klantgegevens in het CRM systeem, Prijsafspraken up-to-date houden, enz.

Jij brengt mee:

  • Afgeronde MBO of HBO opleiding, bij voorkeur richting Commerciële Economie of vergelijkbaar
  • Goede beheersing van de Nederlandse, Duitse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Kennis en ervaring met Microsoft Office (Word, Excel) en bijvoorkeur ervaring in het werken met een ERP of CRM systeem
  • Commerciële en dienstverlenende instelling
  • Hands on, oplossings- en resultaatgericht en groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • Nauwkeurig.

Voor vragen omtrent deze vacature kun je contact opnemen met Han te Koppele +31 6 23421122. Wij bieden je een afwisselende job in een succesvol familiebedrijf met een uitstekende werksfeer.

 

Sluit Menu